Gdańsk - Chmielna 10-25, Wyspa Spichrzów
W naszej ofercie m. in. : system alarmowy, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, sejf, zadaszony basen, restauracja, pralnia chemiczna, basen, całkowity zakaz palenia, winda, parking dla osób niepełnosprawnych, wspólny salon / sala TV, sauna, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, pokoje dla niepalących, zwierzęta domowe są akceptowane, dostęp do Internetu, wino / szampan, udogodnienia spa, centrum biznesowe, meble ogrodowe, parking, fryzjer / salon piękności, wanna z hydromasażem / jacuzzi, przechowalnia bagażu, spa i centrum odnowy biologicznej, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, ogrzewanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, klimatyzacja, prywatny parking, pralnia, dostęp dla wózków inwalidzkich, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, posiłki dla dzieci, całodobowa ochrona, linka alarmowa w łazience, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, obsługa pokoju, basen, Dostęp do personelu medycznego, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bankomat na terenie obiektu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zabiegi upiększające, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, faks / ksero, bezpłatne Wi-Fi, usługa prasowania, owoce, parking w garażu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, śniadanie w pokoju, udogodnienia dla niepełnosprawnych, leżaki lub krzesełka plażowe, Wi-Fi, bufet z potrawami dla dzieci, szatnia / przebieralnia, Wynajem rowerów, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, całodobowa recepcja, kryty basen, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, miski dla pupila, fitness, masaż, pokoje rodzinne, codzienne sprzątanie, centrum fitness, pokoje dźwiękoszczelne, bar, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, kryty basen (czynny przez cały rok), Pokoje są dezynfekowane między pobytami, gaśnice, Pojemniki na śniadanie na wynos, bar przekąskowy, dostęp za pomocą karty, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Maseczki dla gości, parking na miejscu, toaleta z uchwytami, Możliwe wystawienie faktury, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, czujnik dymu, niska umywalka.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W związku ze zmianą przepisów podatkowych NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę, są proszeni o wpisanie informacji niezbędnych do jej wystawienia w momencie dokonywania rezerwacji. W przypadku rezerwacji obejmujących więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu. Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona. Obiekt dysponuje tylko 64 miejscami parkingowymi. Obiekt nie może zagwarantować miejsca parkingowego dla każdego Gościa. Od strony hotelu przy ulicy Chmielnej prowadzone są prace budowlane, które mogą powodować hałas.Dostępne pokoje:
Rodzinny 3 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 28 mkw);
Rodzinny 3 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 28 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 25 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 22 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 bardzo duże łóżko podwójne - 45 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 18 mkw);
Studio 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 40 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 21 mkw);
Apartament typu Suite 4 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 118 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 16 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Radisson Hotel & Suites, Gdansk, Wyspa Spichrzów, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.252649